01 Νοέ «1η Επιτήρηση και Αξιολόγηση της συμμόρφωσης του συστήματος διαχείρισης με τα κριτήρια Επιθεώρησης στο πλαίσιο της πιστοποίησης του συστήματος διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001:2015»
Συμμετοχή από το Τμήμα Διασύνδεσης, Διαμεσολάβησης & Καινοτομίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στην «1η Επιτήρηση και Αξιολόγηση της συμμόρφωσης του συστήματος διαχείρισης με τα κριτήρια Επιθεώρησης στο πλαίσιο της πιστοποίησης του συστήματος διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001:2015» που πραγματοποιήθηκε από την GCERT, με Επικεφαλής Επιθεωρητή τον κο Σάκη Γουρνάκη, Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024, από τις 9.00 π.μ. έως τις 17.30 μ.μ.
Συμμετέχοντες (4 άτομα): Μαρία Καλτσογιάννη, Κυριακή Σομπόνη, Θοδωρής Χονδρέλης και Θεμιστοκλής Σιώρος.
Time / Ώρα |
Operation -Λειτουργία / Dept-Τμήμα / Shift-Βάρδια |
Clause/ Παράγραφος Προτύπου |
Audit Team / Ομάδα Επιθεώρησης |
|||
09.00- 09.30 |
Top Management |
Opening meeting |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
09.30- 10.00 |
Quality management |
4.1 Understanding the organization and its context 4.2 Understanding the needs and expectations of interested parties 4.3 Determining the scope of the quality management system 4.4 Quality management system and its processes |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
10.00- 10.30 |
Quality management |
5.1 Leadership and commitment 5.1.2 Customer focus 5.2 Policy 5.3 Organizational roles, responsibilities and authorities |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
10.30- 11.30 |
Quality Management |
6.1 Actions to address risks and opportunities 6.2 Quality objectives and planning to achieve them 6.3 Planning of changes |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
11.30- 12.30 |
Quality Management |
7.1.1 General (Resources) 7.1.2 People 7.1.3 Infrastructure |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
|
|
7.1.4 Environment for the operation of processes 7.1.6 Organizational knowledge 7.2 Competence 7.3 Awareness 7.4 Communication 7.5 Documented information |
|
|||
12.30- 13.00 |
Lunch Break |
Σάκης Γουρνάκης |
||||
13.00- 15.00 |
Quality Management |
8.1 Operational planning and control 8.2 Requirements for products and services 8.4 Control of externally provided processes, products and services 8.5.1 Control of production and service provision 8.5.2 Identification and traceability 8.5.3 Property belonging to customers or external providers 8.5.4 Preservation 8.5.5 Post-delivery activities 8.5.6 Control of changes 8.6 Release of products and services 8.7 Control of nonconforming outputs |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
15.00- 16.00 |
Top Management / Quality Management |
9.1 .1 General – Monitoring, measurement, analysis and evaluation 9.1.2 Customer satisfaction 9.2 Internal audit 9.3 Management review |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
16.00- 16.30 |
Top Management / Quality Management |
10. Improvement |
Σάκης Γουρνάκης |
|||
16.30- 17.00 |
Review of assessment |
Σάκης Γουρνάκης |
||||
17.00- 17.30 |
Top Management |
Top Management |
Closing me |